Wychodząc naprzeciw sugestiom i oczekiwaniom wielu naszych Klientów wprowadziliśmy usługę wykonywania tłumaczeń przysięgłych i zwykłych w ramach zleceń internetowych.
Etapy realizacji zlecenia internetowego:
1. Klient przesyła nam zeskanowane dokumenty (lub zdjęcia dokumentów wykonane aparatem cyfrowym) do tłumaczenia pocztą elektroniczną na adres biuro@linguini.pl.
2. W ciągu maksymalnie 3 godzin od otrzymania dokumentów dokonujemy ich bezpłatnej wyceny i informujemy Klienta o cenie oraz ustalamy wspólnie termin wykonania tłumaczenia.
UWAGA: Jeśli nie odpowiemy na Państwa wiadomość w ciągu 4 godzin, prosimy uprzejmie skontaktować się z nami telefonicznie. Zdarza się czasem, z przyczyn niezależnych od nas, iż niektóre wiadomości od naszych potencjalnych klientów są traktowane jako spam i automatycznie usuwane z naszego serwera pocztowego.
3. Po zaakceptowaniu terminu i ceny przez Klienta prosimy o wpłacenie na nasze konto całej kwoty należnej za tłumaczenie:
IDEA BANK
83 1950 0001 2006 4829 3510 0002
Linguini Agnieszka Kreduszyńska-Kamionka
Sieradzka 7/103, 45-304 Opole
NIP: PL 626-256-11-45
lub skorzystanie z płatności za pośrednictwem platformy PayPal:
https://www.paypal.me/linguinipl